Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбината на 156 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с турбината на 156 1.9JTD

    Здравейте колеги,от две седмици имам 156 1.9JTD sportwagon,и имам проблем с турбото-на 3500 оборота примерно на трета предавка светва чека и колата спира да ускорява-проблема вероятно е в датчика за управление на турбото,който стои на радиатора,но не знам как се регулира.Ако някой е имал такъв проблем,или знае как се прави,моля за съдействие.Благодаря предварително.
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 115HP

  • #2
    Re: Проблем с турбината на 159 1.9JTD

    Отиди при компетентен диагностик! Причините могат да бъдат различни. Моят съвет е да не пипаш тоя 'датчик' самоволно
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Последно 156 или 159 е колата, че заглавието на темата и съдържанието на първия пост лееееекинко си противоречат?
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #4
        Датчика трябва да се смени около 100-150лв. е ако не се лъжа.

        Той с времето не може да се "справи" навременно с управлението на турбото, в резултат на което турбото пренадува и ЕКУто вкарва колата в сервизен режим.

        Най-често става като дадете газ до дупка, после рязко я пуснете и после пак рязко газ...ако така го прави колата на 4 и 5предавка, почти 99% е от соленойда.


        Тия соленойди са страшни боклуци и издържат по има няма 30 до 50 000км.
        sigpic
        Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
        " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
        "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

        Comment


        • #5
          Пич звънни ако искаш на 0888956033 , че четири пъти пиша отговор и не го качва.
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KGB
            Датчика трябва да се смени около 100-150лв. е ако не се лъжа.

            Той с времето не може да се "справи" навременно с управлението на турбото, в резултат на което турбото пренадува и ЕКУто вкарва колата в сервизен режим.

            Най-често става като дадете газ до дупка, после рязко я пуснете и после пак рязко газ...ако така го прави колата на 4 и 5предавка, почти 99% е от соленойда.


            Тия соленойди са страшни боклуци и издържат по има няма 30 до 50 000км.
            Да ама само на трета го има светването на чека,и това ме обърква много,но чесно казано май ще го сменям,пък да видим
            Alfa Romeo 156 1,9JTD 115HP

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Old Fox
              Последно 156 или 159 е колата, че заглавието на темата и съдържанието на първия пост лееееекинко си противоречат?
              Колата е 156 1.9 JTD
              Alfa Romeo 156 1,9JTD 115HP

              Comment


              • #8
                Имах същия проблем , но се оказа , че не е този датчик .Провери си цялата вакуумна магистрала т.е.гумените маркучета и свързаните с тях тръбички които влизат и излизат от този датчик който всъщност представлява електромагнитен клапан.Изваждаш ги от датчика и и след това надуваш и изсмукваш въздуха.Ако има пробив или магистралата е запушена компютъра регистрира грешка защото вакуумния клапан който се намира на двигателя под този датчик в непосрдствена близост до турбината не се задейства.Като надуваш и изсмукваш въздуха от едното от маркучетата -това което е от този клапан/датчик/ на водния радиатор до вакуумния на турбото просто се вижда дали се задейства вакуумния клапан.По-същия начин надуваш и изсмукваш и от другото маркуче което преминава в метална тръбичка която минава над мотора под декоративния пластмасов капак и от там продължава пак като маркуче или пластмасова тръбичка към място в задната част на мотора където са включени всички вакуумни тръбички.Това е в близост до изпускателната генерация .Ако нямаш пробив и не е запушено тестваш самия датчик или клапан на радиатора.Проверката е ементарна-подаваш му 12 волта на буксата и слушаш дали щтрака т.е. дали отваря и затваря ел.магнитния клапан.Ако не значи зи е заминал и е за смяна.Имам го и самия клапан нов , неупотребяван .Чукни в търсачката "продавам ел.магнитен клапан" и виж снимките .Дано това ти е от полза.
                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                Comment

                Working...
                X